annicaj

Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Annica - 21 mars 2016 20:09

Det var Hamnlyckans årsmöte igår söndag. Väldigt många närvarande. Kanske på grund av att det serverades av Gunnels underbara smörgåstårta! Hihihi. (Det blev över så jag fick gott till lunch idag också!)
Ett bra årsmöte med ny styrelse med driftiga människor som fick många olika uppdrag av årsmötet att undersöka och förhoppningsvis genomföra.

Dagen har varit full fart. Nu känner jag att jag gör nytta större delen av dagen. Jag har hittat på många uppgifter som underlättar för de andra.

I kväll har jag lämnat alla 5-6 pärmar till Hans-Åke som ska göra bokslutet för föreningen. Drog ut alla papper han behövde och lämnade honom sedan åt "sitt öde". Så skönt! En stor axeltyngd släppte.

Nu sitter jag i soffan och gosar med alla djuren. Så fort en tröttnat och lämnat mitt knä så kommer nästa. Alla hundarna i åldersordning har blivit gosade. Nu är det katternas tur. Börjar med den yngsta. Den äldre kommer strax innan sängdags- om han är inne då.

Hoppas Duffy inte väcker mig före klockan imorgon! Har vaknat hela helgen av att hon biter mig i näsan! Det enda minus med gofisen.

Nu tv!
Hörs.



Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards