annicaj

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Annica - 23 september 2014 21:34

Ja de tre kan man göra mycket med.

Hade stämt möte med min PT (personliga tränare) kl 18.00 Lyx när han dyker upp hemma hos mig :)
Vi drog iväg på en ca 3km löptur först som uppvärmning. Eller i ärlighetens namn gågging.
Därefter hämtade brorsan de tre sakerna. Nu var det dags för movnat vid stora gräsplanen.
1. Krypa på armbågarna och fötterna utan att rumpan guppade.
2. Benböj med 7kg stenbumling i famnen.
3. Korta utfallssteg med sten i famnen på en planka fram och baklänges tillbaka.
4. Flytande löpning full fart i 50m
5. Rask promenad tillbaka.
x 3
Lite stretching och löpstyrkeövning innan jogg hem.

Efter en het dusch. (-1 ute i kväll.) Så drog jag på mig luvklänningen (grå), mjukisbrallor (svarta), en alldeles för stor stickad långkofta(gråmelerad) och mina pluffsiga vinröda duntofflor. Jag var fortfarande frusen. När jag stod i köket och höll på att fixa en kopp hett te så kommer sonen in (20 år och handlar sina kläder på MQ). Han tittade på mig från topp till tå och utbrister: mamma, sådär får man nästan inte ens gå klädd hemma!!!!
Ja se tonåringar!

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards