annicaj

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Annica - 18 september 2014 22:53

Man och son drog till samma arbetsplats idag. Själv vände jag på mig och somnade om. Man sover liksom extra gött när någon annan MÅSTE åka och jobba ;-)

Nåja till slut masade jag mig också upp. Hundpromenad och frukost och lite småprat med Flit som sitter ensam i buren.
Han blir mer och mer pratsam och inte lika skräckslagen längre när jag kommer fram till buren. Nu kvittrar han och låter som han brukade med Mico också. Men lägger jag in gräs och blad så är de orörda. Det var nog Mico som visade honom att det inte var farligt utan ätbart eller iaf värt att fippla med. Det kanske kommer det med så småningom.

Resten av dagen gick åt till plantering av ros , trimma den jättehöga gräsmattan och att trimma ner all kirskål. Och en och annan hundinad.

I kväll var vi på tur i Trolska. Med tända ljus i händerna gick vi ut i den svarta skogen och stötte på en massa otäcka väsen. Oooaaaiiì!
Nästa vuxentur blir om en vecka och det är den sista.
Nu lite läsning: Simmaren

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards