annicaj

Alla inlägg under december 2013

Av Annica - 6 december 2013 07:31

Vipps är det vinter :)

I stan gäller det att hitta plats för snöhögarna. Hemma blir det en vit julig dag imorgon med liten julmarknad och mycket andra julförberedelser runt om i vår lilla by.
Aj aj skulle ha fixat granen till Julgransutställningen...igår :( ja ja på med vinterkängorna och pulsa så hittar jag nog en under all snö ;)
Nu vill jag hem och busa med en snötokig hund :-D :-D :-D :-D :-D
Hörs!

Av Annica - 5 december 2013 07:48

Frukost avklarad. Efter jobbet ska jag ta en tur till Blodcentralen för de vill kolla om mitt järnvärde är ok. Bra att vara blodgivare då håller de koll på en ;-)
Skönt med vilodag idag. Jobbar även natten som kommer och då är det skönt att bara tadet lugnt under dagen.
Hörs!

Av Annica - 4 december 2013 16:03

Tränar man alltid på samma sätt så får man alltid samma resultat. Vill man utvecklas så ska man utmana kroppen och träna olika hela tiden då får man ett ändrat resultat.
Sagt och gjort idag blev det en längre sträcka och jag sprang 4/5 av vägen. Hunden var akutnödig några gånger och så tappade jag vantatna. Ja det var -10 när jagdstartade så jag hade ordentligt med lläder på. (Rätt klädd). Avslutade med ett häng styrkeövningar enligt planen. Känns mest i övre magmusklerna, ja de finns därunder någonstans kännar jag :)
Vilodag imorgon.

Jobb i natt så hörs nästa gång :-)

Av Annica - 3 december 2013 20:57

Var ner på pensionatet med Helena ikväll. Naturskyddsföreningen hade möte med jultslrik.och Trolska Skogen fick motta Årets Miljöpris.

Så roligt att få vara del i detta projekt.

Här hemma knåpar jag vidare med attribut till mitt och AnnaP bidrag till Åtets Julgran på Julgransutställning på lördag. Har ni vägarna förbi på lör 13-17 så kom in och rösta på vår gran!!!!!
Vi ska ha en....ä kom in å kolla själv ;)
Hundinad dax.
Hörs!

Av Annica - 3 december 2013 17:34

Storhandlat. Kaffebesökare och Hill-hämtare. Skogspromenad med uppletande av bilnyckel. Fotbollsträning.
Ska skynda vidare till nästa skojevenemang :) Vad det är får ni vrta senare ;)
Hörs!

Av Annica - 1 december 2013 07:31

Hinner inte så mycket när jag jobbar helgen. Ingen var hemma när jag kom hem igår så jag drog på mig träningskläderna. Det blev en mile som uppvärmning och sedan fartlek. Eftersom jag inte orkar ta ut mig i intervaller så blir det lite inproviserad fartlek istället. Slutresultatet blev iaf den snabbarste Vallen Rundan hittills :) Passade på att stretcha ut ordentligt också när jag fortfarande är själv. Yogarörelserna blir mycket mer elastiska med en väl uppvärmd kropp.
Söndag blir en vilodag från träningen. Bara hundinader då förutom Julskyltningspromenaden då ;)
Hörs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards