annicaj

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Annica - 13 februari 2015 20:44

Startade dagen med en begravning.
Tänk att som nästan 90åring ha fått jobba med det man älskar fram till man själv tyckte att det fick räcka men ändå få bidra när ork och behovet fanns. Att fått vara klar i huvudet hela livet. Att ha barn och barnbarn omkring sig så nära att man fått bo hemma hela tiden.
Min relation var som handlare-kund och bybo. Vi träffades nu och då på byn, i fiskaffären eller på olika evenemang. Vi fick ta del av recept och nya ideer till produkter. Alltid generös med kunskap.
Det är med sorg och stor saknad jag kommer att sakna dej.?

Eftermiddagen ägnade jag till sökmotoroptimering. Läst, läst, ändrat på vår hemsida www.fiskbutiken.net för att bli sökbara. Startade med sökordet fiskbutik. Måste jobba vidare när jag har tillgång till internet och fulladdat batteri i datorn igen.
När Det är klart ska jag fixa webbutiken och länka den till hemsidan och till slut publicera alltihopa. Sen är det bara att handla ;-) men inte än- som sagt.

Kul att lära sig nya saker :0)

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards