annicaj

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Annica - 8 februari 2015 21:08

I kväll "blåste" hon på rejält, yogafröken.
Redan i uppvärmningen fick jag upp pulsen och blev ordentligt varm. Har nog aldrig blivit så svettig på ett yogapass tidigare.

Haha fick ett "tjuvnyp" i kärlekshandtagen också i en övning där höften fick jobba för högtryck. Mer av den!!!
Konstaterade också att mina armar/axlar/skuldror behöver lite hemläxor. Fy va svag jag är där. Ja det är bra att få köra nya övningar så svagheterna lyfts fram. Det är ju dem jag behövr jobba på.
Avslutade med avslappning. Kroppen vilade men hjärnan bearbetade allt möjligt.

Behöver lite meditation för att få hjärnvila.
Eller en egen dag så jag får smälta allt.

Hade butiken endagsöppet idag. Nytt produktkonsept som slog väl ut. Över förväntan faktiskt! Kanske nått att ha i sommar?! Tål att tänkas på.

Efter en sushi-strut så är det dags att vila.
Sov gott!
Hörs nästa gång!

http://www.liveyogalife.com/images/ashtanga-yoga.png

Ovido - Quiz & Flashcards