annicaj

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Annica - 6 februari 2015 21:56

Hoppar in som tim.vik på olika ställen. Så roligt att träffa nya arbetskamrater. Så otroligt roligt.

Igår återupptog jag yogan igen. Så skönt att bara följa med i instruktionerna och att få sträcka ut hela kroppen åt alla möjliga och omöjliga riktningar.
"Tyngden" från axlarna lättar mer och mer :) ?

I morse kom en stor röd bil. Den lastade två skrotbilar på flaket och for iväg. Där lättade ytterligare några ton från axlarna!
Dessutom har vi toppengrannen som kom med baklastaren å flyttade resten av snön på parkeringen så nu får det plats måååånga bilar där igen!!!

Som grädde på moset blev det semla till kaffet i eftermiddags. Den första för året. Så himla gött! Efter det bar det iväg på skidorna med Asfari i sele. Oj, jädrans vilken fart han hade på ut-vägen. Hem gick det trögare så då fick matte åka sig svettig också. Så skönt!

Han pussa på gubben och morsa på sonen innan jag tog bilen till jobbet. I bilen på vägen kom jag på att jag åkt ifrån allt vad kvällsfika och frukost heter så det var bara att göra en blixtvisit till affären. Snäll kund lät mig gå före i kön dessutom. Tackar ödmjukast!

De va de de.
Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards