annicaj

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Annica - 28 maj 2013 22:28

Igår sprang-gick-sprang jag blodomloppet. 39 minuter har jag att jobba mot. Har ju inte sprungit nått i vår så det blev väl ett startskott :)
I kväll blev det cykeltur med Christina. 1,5 mil 50 minuter. Premiärtur. Ett till mål att jobba mot :)
Efter cykelturen fick jag gräsklipparen servad av Anton. Guldklimpen! Så blev hela gräsmattan klippt också. Skönt att fortsätta röra sig i lugnare tempo efterträningspasset.

Kvällsmackan fick lyxigt pålägg i kväll. Dagmars laxpudding med skirat löksmör till. Vi provbakade den i em och lät Dagmar 86år provsmaka. Hon talade om hur vi skulle fixa så att den ska smaka rätt. Nytt försök imorgon med de nya diriktiven :) Den måste bli godkänd innan vi gör den på allvar.

Slängde jord i alla tomma krukor ute och sådde alla fröer. Hoppas det blir nått utav det. Ställde dem vid altanen så inte hundarna slår omkull dem. Köpte lite plantor på ica också så betongkrukorn får blomma i år. Myrorna i den ena får jag väl vattna bort.

Nu har batterierna tagit slut. Dags för laddning.

Hörs.
Ps. Bild från Trolska Skogen i Mellanfjärden. Önskar jag hade mer tid att hjälpa till!

Ovido - Quiz & Flashcards