annicaj

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Annica - 27 november 2013 22:52

I kväll hade jag ork att köra på hela passet. Skönt trötta armar och utsträckt och genomarbetade ryggmuskler.
Nya övningar som upptäcker nya muskler att jobba med.
Nedre magmusklerna måste jobbas mera. Då kanske hållningen blir bättre. Att ligga på mage och vara avslappnad i ryggen är också något jag borde öva på mera.
Blev många solhälsningar med olika varianter på a och b. Så skönt att bara andas och följa med i alla vändningar och turer och bara lyssna vad min knopp säger.
I kväll jobbade jag mig lagom trött.
Detta blev snopet nog sista passet för terminen för mig nästa onsdag jobbar jag och missar då det sista passet med yinyoga och kroppsbalansering. Hade verkligen velat vara med på det. Sånt är livet ibland.
Kvällsfika sen sova.
Hörs!

Av Annica - 27 november 2013 18:03

Gråväder. Hundpromenad med Asfari. Hill fick valla sonen runt vallen.
Tråkgöra sedan. Inne.
Lastade bilen full med skräp från tomten och for på tippen med eländet. Så skönt att ha det gjort.
Middag. Snart ska jag åka och titta på tre små kattungar. BARA TITTA! Det räcker med en katt i huset.
Avslutar dagen med ett pass yoga.
Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards