annicaj

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Annica - 28 september 2011 19:59

Skön dag. Ett personalmöte 10-13 sedan hem och bokade ett pass hos Östlunds Sport.

Måste ju utnyttja friskvårdspengen som vi har rätt till. Tog sedan hunden med mig och var ute på långpromenad i en och en halv timme. Det blev en km uppför i full march, lite uppletande och framåtsändande och sedan lite långsammare utför på småstigar tillbaka hem. Skönt att vara ute i skogen och lufta huvudet.

Matlagning stod på tur sedan och utfodring av hund och rastning innan det var dags att klä om och åka och träna.

Det var ett helt nytt pass jag skulle ge mig på. Kom in och anmälde mig. Hej Annica! säger Carin   Oj, det hade jag inte väntat mig! Det är andra gången jag träffar Carin. Hon presenterar mig för Madde som ska ha passet och som genast visar lite teknink som jag måste veta för att fixa vissa övningar. Snacka om att känna sig omhändertagen direkt!

Passet var kul och omväxlande med instruktioner så att musklerna fick jobba lite effektivare och svetten lacka ännu mera. Efter passet kommer även Tomas och presenterar sig och hälsar välkommen. Ja det blev ett 10-kort på Östlunds. Här ska nog testas flera pass. Tisdagar kl 12 med core (eller cx...nånting som de kallar det ) blir det nog mera av.

Nu har jag gjort mig förtjänt av en kopp te med honung och en kvällsmacka mmmm.

Vi hörs!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards