annicaj

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Annica - 10 oktober 2010 15:43

Igår var jag på yoga. Passet var en kvart längre än vanligt. Det var några nybörjare med så Lena gick igenom solhälsningen från grunden. Och det kom upp nya saker som jag hade stor nytta av. Aldrig fel att gå tillbaka och repetera. Så det gick långsammare än vanligt vilket satte musklerna och uthålligheten på prov. Härligt.


Vi pratade om översträckta knän och att det ska va lite svikt i knäna, alltid. Så det blev mitt fokus under passet vilket gjorde att det blev jobbigare för lårmusklerna.

Efter passet var jag på promenad med hundarna och koncentrerade mig fortfarande på att gå med svikt i knäna hela tiden. Gissa om jag hade träningsvärk på kvällen :)


Idag fick kroppen en härlig skogspromenad med hunden och sedan grävde jag upp ett stort hål i den nyrensade rabatten.Grävde upp en av pionerna -som inte vill blomma på den plats den stod på - och skottade ner den på sin nya plats mitt i solen. Hoppas den kommer att ta sig och trivas bättre där.


Nog med fysisk aktivitet för idag.

Vi hörs.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards