annicaj

Alla inlägg under februari 2016

Av Annica - 4 februari 2016 18:18

Lätt go-middag idag. Varma mackor med svampstuvning och till det coleslow på morötter och rödkål. Lagom mättande.
Ska försöka få i mig mera grönt på dagarna. Fruktskålen är numera fylld på jobbet varje dag och så har vi morötter och annat grönt till lite sallader. Det är så himla gott men så lätt att glömma bort hela tiden. Idag har jag lyckats bra iaf.
Vanor är knepiga att ändra. En dag i taget.

Hörs!

Av Annica - 2 februari 2016 21:46

Sedan vi gick sushi-kursen för Joakim Lundblad har jag funderat och funderat på hur vi ska utvecklas vidare.
För någon vecka sedan hittade jag "vår" studieresa hos Eldrimner. Om en månad bär det iväg till England. Hurra!

Under lång tid - nu och då - har Helena och Eva pratat om Bowens teori. Jag är nyfiken på den. Har läst lite om den. Idag fick jag veta att jag har möjlighet att gå en endagskurs om Bowens teori. Jag anmälde mig blixtsnabbt. Dessutom på hemmaplan.
Kan det bli bättre?!

Ibland bara händer det!

Molle ligger på min arm. Asfari sover redan.
God natt!

Av Annica - 1 februari 2016 23:00

Ligger i soffan och tittar på tv. Är sömnig men orkar inte resa mig.
Då kommer Molle med bestämda steg. Sätter sig nedanför soffan. Öronen står rätt ut åt sidorna. Han ser ganska missnöjd ut. Strax kommer Asfari. Ställer sig bakom Molle och tittar på mig med spetsade öron.
Båda stirrar på mig. Går inte att ignorera.
"Ska vi gå och sova?" Båda vänder om och går mot sovrummet. Ok.

God Natt!

Av Annica - 1 februari 2016 09:21

Så här blev den:

Modellen ska justeras nästa gång så den blir perfekt för mig. Men har fått öva på tekniken sadelmakarsöm iaf.
Roligt att prova på nya saker.

Hörs.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards