annicaj

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Annica - 7 april 2014 23:46

Jag vill bli bättre i löpningen. Vill stärka löpmuskler men vilka och hur? Nu har jag  hittat en bra lärare på nätet. WWww.jogg.se löpträning.
Har lärt mig flamingon, musslan, j fonda och en massa andra tips på övningar att ta med ut i löpspåret för att variera träningen och bli starkare och stabilare i löpningen och för att förebygga skador.
Dessutom kommer det nya övningar varje fredag! Bäst att hålla koll.
Rekomenderar övningarna om du också är "hemmalöpare" som ränner i skogen på egen hand. Lite extra styrka i höfter och vader gör steget stabilare och förhoppningsvis också lite starkare.
Provat några övningar nu genast...jo de tog!

Hörs!
Sov gott vänner.

Av Annica - 7 april 2014 12:46

....vill man dra täcket över huvudet och bara vänta till den har tagit slut!
Uppryckt i morse. Sonen fick jobb idag ( jippi för hans skull) på med kläder och iväg. Bråttom naturligt vis då.
Kommer hem och tar det lugnt.
Kollar tvättmaskinens filter för vi har haft vattenläkage när vi tvättat. Helt fritt filter! Provar och kör en sköljning med tom maskin. Fungerar utmärkt. Till maskinen är klar. Då STIGER VATTNET I AVLOPPET ÖVER HELA GOLVET! Tur det är rent vatten denna gång!
Bara att börja suga vatten med svabben och tömma i toan. Lika bra att städa runt och under maskinen när jag ändå håller på. Rent och fint. Maskinen tillbaka på plats. DÅ SLÄPPER TILL-VATTEN SLANGEN FRÅN KRANEN! Springer genom hela huset till huvudkranen och vrider av den.
Bara att fortsätta suga vatten en stund till.
Går inget bra för mig idag :-(
Smsar Lasse och rapporterar läget. Kul att komma hem till detta, inte.
Jag blir ju "räddad av gong-gongen" och får dra till en natt på jobbet.
Kanske får Lasse åka lite tidigare så vi kan hjälpas åt och lösa skiten så vi får en lugn kväll på varsitt håll.
En sak till: det snöar!

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards