annicaj

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Annica - 25 januari 2012 17:05

Var som sagt hundvakt till Diriki och Hill och de fick sova över också ! Hur det blev med MIN sömn kan ju diskuteras.

Jag gick till sängs först med alla tre hundarna. Diriki gick in i sin bur direkt men när ingen stängde den så gick han ut ur den igen. Och hur beter man sig då???? det blev ett väldigt trampande. Hill muttrade, Fari gav honom en blick, hos matte var det för varmt, på golvet för hårt...till slut somnade jag och troligtvis hundarna också.


Mitt i natten vaknar jag till av att ett par framtassar står bakom min rygg (jag låg på sida) "Hopp upp" mumlar jag och det gör Diddan! Han "sätter" sig över mig med svansen som hänger ner på baksidan och baktassarna pekar upp i taket på framsidan, och DÄR sjunker han ihop och somnar!!!! VAlpen HAR INTE LÄRT SIG HUR MAN SOVER I EN SÄNG!!!!

Sån tur var var den ställningen inte allt för bekväm så han makade snart på sig och jag kunde andas igen!


Med ett sovrum som är knappt större än dubbelsängen så blir det väldigt trångt i sängen med två vuxna och tre hundar.

Ingen vill ju ligga själv i ett annat rum!

Vi hörs!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards