annicaj

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Annica - 25 juni 2015 22:13

Vilka talrikar till valmo!
Asfari vid Martjärn. Kollade in de nya bryggorna där.

Bland pioner och valmo känner sig Duffy trygg.

Av Annica - 25 juni 2015 22:08

Kom äntligen ut på en långpromenad med bästa Christina. Hon är fri från inflamationen och vill komma igång igen. Jag är äntligen så pass pigg att jag orkar ta mig iväg. Det blev totalt 9km promenad. Fast vi tog det lugnt så jag var ute o hela två timmar. Så underbart skönt.

I kväll ville Hampus med ut. Hur långt? Frågade jag. 5 km var svaret. Ok. Hill och Fari fick följa med. 1 timme tog det. Njuter av skog och lite fågelkvitter.

"Vision Jättendal" har startat upp. Unga drivna företagare driver depp med pepp.
Suveränt jobb. Hoppas det bli långsigtigt.

Nu är det dags att äta middag med ungdomarna.

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards