annicaj

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Annica - 21 juni 2015 16:10

Nu börjar det lugna ner sig. Torsdag kväll-sent- kom det ett gäng ungdomar till Hamnlyckan.
Midsommaraftons morgon konstaterade vi att det var många par skor i hallen och det snusades lite var stans i huset. Lasse och jag åkte till butiken. Mamma och pappa sov i husbilen utanför.
Full rulle i butiken från 7 till 15. Hem och duschade och bytte om. Traskade ner till midsommarfirandet och hamnade i korvkuren.
I cafét fixade ungdomarna mackor på löpande band. Snacka om teamwork! Suveräna!

Anna och Tsióne höll i kassan, Sebbe kaffet, Emil diskade och Emil, Anna, Fredrik och organisatören Jonny langade mackor. Fullt hus inne och på bryggan.

Senare var det födelsedagsfest för mig och Sebbe. Stugan full igen av vänner till oss båda. Sång, musik och massa surr vid borden. Jag stormtrivdes! Smaskensgoda smörgåstårtor hade Anna och Lasse fixat.
Gamla och unga trivdes ihop. Som det ska va.
Trötta somnade vi vid två.

Midsommardagen blev gräsklippardag. Morfar fixade den gamla klipparen - så nu har vi två :) Tack.
Grillkväll med Hans-Göran och Karin. Mycket trevligt. Senare kom ungdomarna också och gjorde oss sällskap. Gud vad jag gillar gänget. Sen kväll igen.

Idag har jag pysslat hemma. När jag var på väg ut på altanen så stod Helena där med blomma och kort från fam Brusell. Att smyga med huset fullt av hundar går inte ;-)
Tack för presenten!!!!!

Tack Alla för en fantastisk vecka med många överaskningar!

Nu ska jag ut och njuta av sommarvärmen som äntligen kommit!

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards