annicaj

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Annica - 11 juni 2015 00:15

Idag var det jag som var i skogen. Det som kändes omöjligt i förrgår gick som en dans idag. Lyckades slutföra projektet.

Avlöste Lasse i butiken så han fick fortsätta i skogen med gubbarna. Jag tog en fika på Hamnlyckan innan jag for tillbaka till skogen igen.
Denna gång blev det ett "Ernst-staket" vid parkeringen och sedan målade vi golvet i mellanhuset.
Det snickras, skruvas och målas i alla hörn av skogen.

Två dagar - och tre nätter kvar - till invigningen....Det SKA bli klart!!!

Asfari var med mig i skogen halva dagen. Full koll på alla som rörde sig åt alla håll. Han var ganska nöjd att få vara hemma med en sjuk Anna och resten av flocken.

Nu ska jag nog ladda batterierna i både mig själv och i skruvdragaren så vi är redo för nya äventyr i morgon.

Sov goooottt!

Hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards