annicaj

Alla inlägg under januari 2018

Av Annica - 24 januari 2018 21:23

Yes! Nu har jag tränat kröppen igen. Rygg, axlar, armar, mera rygg och ben och mage och rygg och mer av allt. Så roligt att köra igen.
Nu investerar jag i en tagg i 3 månader, så utnyttjar jag friskvårdspengen också.
Då kan jag åka dit direkt efter jobbet så slipper jag åka fram och tillbaka. Skönt!
Har ett färdigt löpprogram att följa och ett styrkeprogram anpassat till mina akilleshälar. Bara att ösa!
Nu blir det lite käk, dusch och sedan sova.
Hörs!

Av Annica - 10 januari 2018 21:33

Iskallt i morse. Ute, tack och lov. -14. Täckkjol på, mössa och extra filt över knäna i bilen på väg till jobbet.
På jobbet är det lugnt, och varmt nu i mitten av veckan.
Nya uppgifter "poppar upp" hela tiden. Spännande och lärorikt. Nya utmaningar. Med kollegors kunnande och chefers förtroende så löser jag - och lär mig - den ena uppgiften efter den andra. Det är utvecklande och utmanande. Precis som jag önskat -i tysthet.
Fick också kredd idag för det arbete jag gör. Det värmde i hjärtat.

På kvällspromenaden-efter att ha släckt pannlampan- såg jag stjärnhimlen för första gången på flera veckor. Där var Orions stjärnbild och senare Karlavagnen. Mäktiga.

Nu är det sängdags.
Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards