annicaj

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Annica - 6 juni 2017 22:19

Har startat program för 5 km-spring i S Health på telefonen. Låg efter ett pass så jag tog hundarna på en långinad och avverkade två pass på raken. Bara promenadpass än så länge.

Hittade en ny funktion i Spring-delen. Dels finns det färdiga pass för kondition eller fettförbränning i olika faser, från nybörjare till högintensivt. Och så kan man lägga till egna pass också som man konpplar ihop själv. Då kan jag ju sno lite ur löparboken av Lofsan och Almenäs och "krydda" programmet med. Det är ju lite tradigt till att börja med när det är mycket powerwalk hela tiden. Jag vill ju springa.

Hundarna fick koppla av i rastgården efter promenaden medan jag trimmade tomten. Fick tillåtelse att "göra vad jag vill" med slänten ner mot "bara-intresserad-av-motorer"-grannen. Så jag körde av så långt bensinen räckte i trimmern.

Husse har bäddat ner sig för han ska upp 5 imorgon. Hundarna sover också. Jag har bara en tid att passa imorgon, men massor som jag ska göras mellan hundinaderna.
Så dax att gå sista med vovsen innan kudden får jobba.
Hörs.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards