annicaj

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Annica - 28 april 2015 22:00

Trolsk dag nr två. Idag stod jag inne och målade. Tre hinkar med olika färger som mixades i olika kulörer. Så roligt med färg!
Hade sällskap av en stressad Janina som for omkring mellan bandsågen och sticksågen, hammaren och skruvdragaren. Eva blev tilldelad målerijobb så vi samsades om utrymmet. Kul att stå och surra medan vi jobbade.
Avslutade dagen med att leverera dagens jobb till skogen. Bockat av en uppgift. Kors i taket!

När jag kom hem hittade jag snickaren på bron. Han håller på att göra räcket på däcket. Vi valde ett enkelt räcke med raka träribbor. Taket får bli nästa vecka - om det är oregnigt väder då.
Hämtade två kärror hästskit från grannen. Pionerna och maskarna blir nog glada. Det finns stor risk för nederbörd imorgon så jag skyndade mig i kväll.
Sist av allt fick jag ett teckningsuppdrag igen av vår uppfödare. Kul uppgift. Har en tavelbeställning och en akvarellbeställning också. Måste nog avsätta tid i dagsschemat för att skapa i lugn och ro. ?

Men nu ska jag inta vågrätt läge och försjunka i Läckbergs Olycksfågeln.
Hörs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards