annicaj

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Annica - 23 augusti 2014 22:21

Fotbollsmatch=tomt hemma.
Då passar jag på att ta ett 90 minuterspass jag med. Asfari ställer alltid upp om ingen annan gör det.
Det blev en goggingtur med en hund som gasade igång matte efter 10m prommenad så det blev mycket mer jogg än gå denna gång. Vi tog en tur vi gått för många år sedan och då tog den tre timmar med fikapaus. Nu tog den lite drygt 90 min med ett stopp då hunden valde en avstickare ut i terrängen. Kom mycket nöjd tillbaka med dyig mage och ett mycket gammalt ben i munnen. Travade med hög svans före mig de resterande 3 km. Byte med hem hör inte till vanligheterna.
Efter 11km var det gott med gomiddag. Grönsaker, couscous och stekt kyckling med cambozolafyllning.

Fotbollsmatch slutade med 5-1 seger så stämningen var god ikväll ;-)

Sov gott!

Av Annica - 23 augusti 2014 00:17

Efter utsökt god middag fick jag prova en limoncello. Mycket god!
God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards