annicaj

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Annica - 18 augusti 2014 22:01

Gågging 6km.
Hittade yttre lårmuskler som protesterade till att börja med men när jag blivit varm gav det med sig. Är det då "det tar", när det bränner i musklerna? Hoppas det!

Läste del ur en blogg. Mål: SM om åtta år = motivation att träna regelbundet. Mmm att sätta upp "orealistiska" mål och styra mot det men inte glömma att njuta av resan också kan vara ett mål.

Jag behöver nog också ett lite för högt mål så att det blir lite press att höja motivationen.
Ett delmål är milen under 60 min.
Ok
Klart. Bara att börja ösa.
Någon likasinnad som gör km på ca 9 min som vill bli bättre med mig?!
Hörs!

Asfari fick 4 raka hårda spår och ett korvspår i gräs. Därefter skogsspring med matte :-)

Av Annica - 18 augusti 2014 14:10

...att läsa....funkar inte. Behöver ledighet.

Att röra på mig går bättre. Www.hittaut.nu ger mig en anledning.
Kan vara bra att ta till under semestern också.
Fixade två checkpoints på jobbpromenaden idag :)

hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards