annicaj

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Annica - 30 oktober 2013 18:23

Suttit nästan en hel dag på samma stol...känns det som. Är van att gå stå och röra mig om dagarna, åtminstone mina lediga dagar.
Så skönt att ha en hund som alltid ställer upp när det är långpromenaddags.
Slappar en timme så är jag laddad för ett avkopplande yogapass sedan.

Promenerade en långis i helgen också. Då hittade brorsan stenkonst av tidens pensel.

Häftig tycker jag.

Måndag och tisdag tillbringades på resande fot. Först en kort sväng till mor&far sedan vidare till dotter. Så mysig lägenhet de har nu fast den är liten. Men nästa gång jag åker ner så ska jag inte ha med någon bil eller släp för att tillbringa en timme att bara leda parkeringsplats. Det vill jag inte igen.

Så mysigt att få rå om dotter och lilla Diddan som bjöd på många pussar och kramar. Han var mindre imponerad av Hill som också var med. Träffade Martina och Gnista också när vi hälsade på på deras dagis och passade på att inspektera deras skog. Klart överbefolkad i mina mått mätt. Mötte ju hundar och hundfolk hela tiden. ;) skoja bara, men visst är det skillnad mot hemma. Bra miljöträning för Diddan dock.

For hem igen på tis em och fick med mig en hel påse med garner från mor. Underbart! Nu kan jag sticka hela vintern också ;-)

Dags att packa yogaväskan....ja det krävs tillbehör den här terminen förutom mattan. Filt att sitta på, tills vi kan sitta rätt och en halsduk som kommer till nytta emellanåt.
Vi övar vidare.

Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards