annicaj

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Annica - 31 juli 2016 22:14

Dagen bestod av sovmorgon, vila, sol, hundbad - Fari kom tillbaka med pinnen ca 20 gånger innan han var nöjd med simturerna.
Lasse drog till Trolska som parkeringsvakt på fm och till Hamnlyckan för spelning på em/ kvällen.

Jag fick tid för städning, tvätt och handling i lugn och ro. Sedan var jag också ner och lyssnade på gänget en stund.

Nu ska jag lyssna på podd till jag somnar.

Hörs!

Av Annica - 31 juli 2016 14:51

Ibland misslyckas man kapitalt med bilder. Igår var vi ju på en mycket trevlig middag med vänner. Många skratt under kvällen. Tog några oplanerade bilder också bara för att ha kvar som minne. Men hur kommer man att minnas den kvällen utifrån bilderna????

Alla bilder så lika dana ut!!!! Hjälp!!!
Bättre lycka nästa gång!!!

Av Annica - 31 juli 2016 00:23

Och nu bara tre veckor kvar av säsongen. Vart tog denna sommar vägen?

Efter att ha stängt butiken och plockat undan var det skönt att komma hem, rasta hunden, dusch och sedan lägga sig på sängen med en podd i öronen. Hörde nog inte mycket innan jag tvärslocknade. Var så trött i både kropp och knopp efter denna vecka. Sov ett par timmar.

Så iväg till Jan- Simon och Poulien för vidare promenad till Haim och Maria på middag.
De är så gästfria och trevliga. Torbjörn kom också med och Peter. Det vankades musselfest i kväll. J-S kokade musslor i sin kataplana. Maria hade gjort en ostpaj och till det risotto. Så gott! Efterrätten bestod av hallonpaj och vaniljgrädde med färska hallon plockade hos Elsy i Bergsjö. Mycket trevlig kväll.

Kom hem till två mycket sällskapssjuka gosedjur. Fari "tog med mig" till favoritsoffan. Gosade 5 minuter sedan hoppade han ner och la sig på golvet. Molle avlöste och gosade i 5 min sedan parkerade han bredvid mig i soffan. Ska snart knalla i säng -med djuren. Herrn i huset kommer väl någon gång - om han inte slocknar i fåtöljen framför tvn.

Hörs!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards