annicaj

Alla inlägg den 30 november 2016

Av Annica - 30 november 2016 23:05

Nu är jag klar med steg ett: workshopen med Mikael Eriksson från Vitendo.

Med två fullskrivna 70×100 ark pluss ett fullklottrat A4 med anteckningar och handlingsplan har jag nu hemläxor att göra.

Ja, det Är sant: alla goda idéer utmynnar i mycket och hårt arbete. Suck - men detta är så kul arbete!!!
Jag lär mig något nytt och får sätta det i bruk och dessutom får jag feedback från ett "fullblodsproffs" också! SUPER!
Resultatet av allt slit får vi sedan i kassaapparaten hoppas jag.

Beställningslistorna från Fiskbutiken börjar nu droppa in. Härligt! (Dessa är det 10 året vi kör) Du hittar dem på www.fiskbutiken.net

Go afton!

Av Annica - 30 november 2016 16:48

Är i halvtid nu.
Dagisdag med små juveler. Snoriga, ledsna, fnittriga, olydiga, gränstestare och retsticka. Ja allt ryms i varje unge under en dag. Och så en och annan bajsblöja också.

Nu sitter jag på lokala pizzerian och mumsar calzone. DET var läääänge sedan sist. RIKTIGT gott. OCH kaffe ingår som "efterrätt" också!
Lasse förlusta sig på kommunens julbord. Julklappen till de anställda.

Jag ska fortsätta till Nordanstigs Utvecklings kontor för att vara med på en workshop i Praktisk Affärsutveckling. DET ska bli spännande. Vi är två företagare som ska "grillas" i 1.5 timme var. Vad det blir har jag ingen aning om men spännande är det.

Nu är calzonen nedtryckt. Dags för lite kaffe så jag håller mig vaken resten av kvällen.
Ha en fin kväll!
Hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards