annicaj

Alla inlägg under juli 2015

Av Annica - 5 juli 2015 09:48

men det är svalare idag.
Hela huset sover utom hunden och jag.
Jourtelefonen har ringt så hunden och jag ska gå ner till hamnen och hjälpa en båtgäst med lite diesel.

Hörs!

Av Annica - 1 juli 2015 23:42

Mån: besök i stan för ärenden. Besök i Bjuråker hos Martin och Anna-Maria som stod och langade ved på vedbacken. Tur vi kom så de fick paus och äta lite lunch.

Tis: fullt ös i butiken från morgon till kväll.

Idag: fullt ös på morgonen. Var med Anna i cafét hela eftermiddagen. Sebbe drog till "fjollträsk" för att få en ny tand.
Kvällen tillbringade jag hos Conny som lär mig bokföring. Bra lärare som är noggrann in i minsta detalj.

Nu är batterierna urladdade igen.
Hundprommis orkar jag nog iaf.

Hörs!

Anna bakade ett gäng bullar. Mmmm det doftade jättegott!

Ovido - Quiz & Flashcards