annicaj

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Annica - 4 juni 2012 16:29

Åh, va härligt med lite ledighet!

Fick sova till jag vaknade själv! Då fick jag många blöta pussar redan innan jag öppnat ögonen av både Hill och Diriki. Fari står tålmodigt och väntar på sin tur i fotänden av sängen. Hundrastning, frukost och sedan ner till hamnplanen för att lägga en uppletanderuta till Hill och Fari och ett litet spår med vinklar till minstingen.

De blir extra taggade när de får sitta å titta och vänta på sin tur medan en jobbar.

Avslutade med lite lydnadsträning på var och ens nivå.


Hem med hundarna och iväg till fiskbutiken där fisken skulle rökas. Så till affären för att handla lite och sen kunde vi inte hålla oss - vi var tvungna att åka en vända till flätningen och titta på arbetet med drakhuvudet. Petra och Jossan höll på att forma drakens underläpp. Ett öga är på plats redan och tänderna med det så realistiska tandköttet i både utseende och konsistens. Bara dregglet och den varma andedräkten som fattas ;)


Träffade Helena och samlade på mig lite information om närvarolistor etc. Åkte så hem och har nu redovisat allt till ABF Hälsingekusten som också samarbetar med Trolska.


Nu är det dags att rasta snabeldraken och svabba golven innan jag ska bara viiila :)

.....fast när jag tänker efter kanske jag skulle höra om det finns nått man kan bidra med uppe i Trolsk...hm..snabeldrake var det!


Vi hörs!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards