annicaj

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Annica - 16 augusti 2016 22:27

4 dagar kvar till stängning.

Går igenom bokföring. Avstämning.

I kväll var det Halki-träff hos Kerstin W.
Vi fick prel.program Bokade massage. Tittade på bilder och spånade om ditt och datt.
Alaire, Birgitta, Ulla, Kerstin och jag åker gemensamt ner till Rhodos. Eva och syster åker för sig, Lena för sig men vi landar alla under samma timme på flygplatsen så det blir gemensam bussfärd, färja och landstigning på Halki.
Sängplatser är bestämda och gemensam kassa för frukostar och luncher.

Det blir spännande resa med mycket målning hoppas jag. Frågan är vad för skiva jag ska ta med som det går att fästa papperstejpremsor på men som inte är för tung att släpa på. Vi ska ju ranta runt och måla på olika ställen. Får sy mig en lagom stor tygkasse att bära allt i men som tar liten plats i packningen. Tänker klara mig med min lilla resväska och litet handbagage.

Vill komma igång med träning under ledigheten. Har hittat en bok med en massa styrkeövningar med bara kroppsvikt. Den passar mig. Och den har tips på hur jag bygger upp ett eget träningsprogram. Toppen. Bara en sak kvar: GÖRT!

Har gjort två solhälsningar i kväll i alla fall.

Hörs!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards