annicaj

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Annica - 15 juni 2014 22:49

Nu är de stora virknäten färdiga, uppsatta och invigda i Trolska Skogen.

Med stor bild på framsidan i Hudiksvalls Tidning som kronan på verket!!!
Fin invigning av Helena och spännande att se och höra reaktionen från de första barnen som klättrade och rullade runt i de mjuka näten.

Så till nästa tidpressare: Fiskbutiken. Fullt ös, medvetslös. Inför midsommar.

Men började med att göra sista passet på MittLiv innan "semestern" börjar på allvar.

Och när man nu ändå är igång så for jag på ett litet möte med ett gäng kreativa kvinnor och planerade för en kommande utställning av våra skapelser som vuxit fram i Sensavib Studio med Janina Stoor under vinter/våren. Det är så spännande och mycket som ska fixas innann tavlorna sitter uppe för beskådande. Nya erfarenheter i antågande. Tur jag har dem omkring mig att ta hjälp av i alla vändningar och turer. Det här är nått nytt för mig och ett steg till av livserfarenheter.

Träffade gamla goa vänner i helgen också. Och som bonus fick jag gosa med deras barnbarn. Glada spralliga Vilma,3 och snacksaliga Hugo,4 mån. Hur goa som helst!

Fick en härlig kväll på Sjömärket också med vänner, glad musik från ett nyskapat band och - som vanligt - fantastiskt god mat! Är så otroligt bortskämd med dessa fantastiskt duktiga kockar som fixar högklassiskt kök i vår lilla by!

Dags att ladda batterierna på mig och telefon.
Imorgon harcjag "bokats plats" vid fiskröken. Sik, gravrökt, pepparlax ska känna sig rökt imorgon.

hörs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards