annicaj

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Annica - 16 april 2012 13:03

Börjar så smått återhämta mig efter en rejäl förkylning. Första dagen som jag orkar göra nått. Det blev rensning i köket och brödbak.

Promenad med tre vovvar med inslag av antistressövning och undvika-storpudel-med-husse-på-cykel.

Hemma blev det en tur med dammsugaren. Diriki sprang och gömde sig bakom fåtöljen med Emil i. Fari försvann in i sovrummet medan Hill låg helt cool utslagen på madrassen i vardagsrummet. Cool-å-cool?! Han låg ner med de här ögonen: 

Brödet blev färdigbakat och jag får ta mig en kopp kaffe medan dogsen äntligen får sova i lugn och ro.


Var å kikade på allt jobb som utförs för Trolska Skogen. Oj, va aktiviteter!!!

Älvornas hus är jättehäftiga, Vittrornas hus är vackra, traktorn kommer att vara snyggare som begagnad än som den var som ny efter att Joe har tagit sig ann den. Jonny höll på att rostskydda stommen till det stora drakhuvudet. Ja, tusen saker händer samtidigt där borta på flätningen. Vilken häftig Trolsk sommar det kommer att bli!  


Nu åter till min verklighet: Bokföring!

Hörs.




 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Presentation

Länkar

Gästboken

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards