annicaj

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Annica - 29 april 2013 20:40

Jobbat hela fm och halva em.

Skickat iväg fakturorna till sushi-kursen. Nu är det bara att sätta fart och förbereda. Ska bli sååå spännande med en duktig kille som kommer och undervisar och att få lära sig något nytt inom matlagning. Det behöver jag :)


Resten av kvällen har jag suttit med den tjocka pärmen och fortsatt skapandet av vår affärsplan. Vision - ja vart ska vi?? Mål? vilka är våra konkurrenter? marknad? hur ser vår kund ut? Men hua vad många frågor!

Skickade ett gedigert meil till vår mentor. Hoppas på svar snart.

Många fler punkter att reda ut innan vår nästa träff.


Pappersarbetet tar aldrig slut, men det är ju kul samtidigt.


Nu ska jag ta mig en macka och en kopp thé och knöla ner mig i soffan med hundarna.

Diddis är aldrig avig när det gäller kel :)


Hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards